I fattori chì vanu da a geometria è e dimensioni di a parte chì hè machinata à u materiale di a pezza devenu esse cunsiderati quandu si sceglie u dirittu.fresaper u travagliu di machinazione.
A fresatura frontale cù una fresa à spallamentu di 90° hè abbastanza cumuna in l'officine meccaniche. In certi casi, sta scelta hè ghjustificata. Se u pezzu da fresà hà una forma irregulare, o a superficia di a fusione farà varià a prufundità di tagliu, una fresa à spallamentu pò esse a megliu scelta. Ma in altri casi, pò esse più benefiziu optà per una fresa à spallamentu standard di 45°.
Quandu l'angulu di tuffu di a fresa hè menu di 90°, u spessore di u truciolo assiale serà più chjucu chè a velocità di avanzamentu di a fresa per via di l'assottigliatura di i trucioli, è l'angulu di tuffu di a fresa avarà una grande influenza nantu à l'avanzamentu per dente applicabile. In a fresatura frontale, una fresa frontale cù un angulu di tuffu di 45° dà trucioli più fini. Quandu l'angulu di tuffu diminuisce, u spessore di u truciolo diventa menu di l'avanzamentu per dente, chì à u so tornu aumenta a velocità di avanzamentu di un fattore di 1,4 volte. In questu casu, se si usa una fresa frontale cù un angulu di tuffu di 90°, a produttività hè ridutta di u 40% perchè l'effettu di assottigliatura di u truciolo assiale di una fresa frontale di 45° ùn pò esse ottenutu.
Un altru aspettu impurtante di a scelta di una fresa hè spessu trascuratu da l'utilizatori - a dimensione di a fresa. Parechje officine fresanu pezzi grandi, cum'è blocchi motori o strutture di aerei, utilizendu frese di diametru più chjucu, ciò chì lascia assai spaziu per una maggiore produttività. Idealmente, a fresa duveria avè u 70% di u tagliente implicatu in u tagliu. Per esempiu, quandu si fresanu superfici multiple di una grande parte, una fresa cù un diametru di 50 mm avarà solu 35 mm di tagliu, riducendu a produttività. Si ponu ottene risparmi significativi di tempu di lavorazione se si usa una fresa di diametru più grande.
Un altru modu per migliurà l'operazioni di fresatura hè di ottimizà a strategia di fresatura di e frese frontali. Quandu si programma a fresatura frontale, l'utente deve prima cunsiderà cumu l'utensile si immergerà in a pezza. Spessu, e frese taglianu direttamente in a pezza. Stu tipu di tagliu hè generalmente accumpagnatu da assai rumore d'impattu, perchè quandu l'insertu esce da u tagliu, u truciolo generatu da a fresa hè u più grossu. L'altu impattu di l'insertu nantu à u materiale di a pezza tende à causà vibrazioni è à creà tensioni di trazione chì accurtanu a vita di l'utensile.
Data di publicazione: 12 di maghju 2022