Frese MSK Deep Groove End Mills

I mulini ordinarii anu u stessu diametru di lama è diametru di stincu, per esempiu, u diametru di lama hè 10.mm, u diametru di u tibu hè 10mm, a lunghezza di a lama hè 20mm, è a durata generale hè 80mm.

 

U fresa di fresatura profonda hè diversu.U diametru di a lama di a fresa di fresa profonda hè generalmente più chjuca di u diametru di u tibu.Ci hè ancu una estensione di spin trà a lunghezza di a pala è a lunghezza di u tibu.Questa estensione di spin hè a stessa dimensione di u diametru di a lama, per esempiu, 5 diametri di lama, 15 lunghezze di lama, 4wa0 estensioni di spin, 10 diametri di gamba, 30 lunghezze di gamba, è 85 lunghezze totali.Stu tipu di groove deepcutter aghjusta una estensione di spin trà a lunghezza di a lama è a lunghezza di u tibu, cusì pò processà i groove profondi.

 

Vantage

 

1. Hè adattatu per taglià l'acciaio temperatu è temperatu;

 

2. Utilizendu u revestimentu TiSiN cù una durezza di revestimentu alta è una resistenza eccellente à u calore, pò esercite un rendimentu eccellente durante u tagliu à alta velocità;

 

3. Hè adattatu per u tagliu di cavità profonda tridimensionale è u machining fine, cù una larga varietà di lunghezze efficaci, è a megliu lunghezza pò esse scelta per migliurà a qualità è l'efficienza.

 https://www.mskcnctools.com/hrc55-carbide-2-flutes-long-neck-short-flutes-square-end-mill-product/

Svantaghju

 

1. A lunghizza di a barra di l'arnesi hè fissa, è hè inconveniente à aduprà quandu u machining grooves profondi di diverse prufundità, soprattuttu quandu u machining grooves profondi cù prufundità pocu, perchè a lunghezza di a barra di l'utensili hè troppu longa, hè faciule da rompe. a barra di strumenti.

 

2. A superficia di a punta di l'utensile di a testa di l'uttellu ùn hè micca furnita cù una strata protettiva, chì face a punta di l'uttellu faciule d'usà, chì porta à a diffusione trà u pezzu è u travagliu durante a trasfurmazioni, è affetta a vita di serviziu di u strumentu. capu.

 

3. U cutter head vibrerà durante u tagliu, chì distrughjerà a qualità di a superficia di u travagliu, cusì chì a superficia liscia di u travagliu ùn pò micca risponde à i requisiti.

 

4.U rifiuti generati durante u processu ùn hè micca faciule di scaricamentu, è s'accumula à u cutter head, chì affetta u cutting of the cutter head.

 https://www.mskcnctools.com/hrc55-carbide-2-flutes-long-neck-short-flutes-square-end-mill-product/

 https://www.mskcnctools.com/hrc55-carbide-2-flutes-long-neck-short-flutes-square-end-mill-product/

Vita di l'utensili di u groove profondu

 

A più impurtante hè chì a quantità di taglio è a quantità di tagliu sò strettamente ligati à a vita di l'utensili di u cutter groove profonda.Quandu si furmulà a quantità di taglio, deve esse sceltu prima una vita di l'utensili di u groove prufonda ragionevule, è una vita di l'utensili di u groove prufonda raghjone deve esse determinata secondu u scopu di ottimisazione.In generale, ci sò dui tipi di vita di l'utensili cù a più alta produtividade è a vita di l'utensili più bassu.U primu hè determinatu secondu u scopu di u minimu di l'omu per pezzu, è l'ultimu hè determinatu secondu u scopu di u costu più bassu di u prucessu.


Tempu di post: May-07-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi