Cause di prublemi cumuni è suluzione cunsigliatu

Prublemi Cause di prublemi cumuni è suluzione cunsigliatu
A vibrazione si verifica durante u cuttingMotion è ondulazione (1) Verificate se a rigidità di u sistema hè abbastanza, chì a pezza di travagliu è a barra di l'utensili si estendenu troppu longu, se u cuscinettu di u spindle hè adattatu bè, chì a lama hè fermamente fermata, etc.
(2) Reduce o aumenta a vitezza di u spindle di a prima à a seconda marcia per u prucessu di prucessu, è sceglite u numeru di rivoluzioni per evità ondulazioni.
(3) Per i lame non-coated, se u tagliu di tagliu ùn hè micca rinfurzatu, u tagliu di tagliu pò esse ligeramente macinatu cù petra d'oliu fina (in a direzzione di u tagliu) in situ.O dopu trasfurmà parechji pezzi di travagliu nantu à a nova punta di tagliu, i ripples ponu esse ridotti o eliminati.
A lama si porta rapidamente è a durabilità hè assai bassa (1) Verificate se a quantità di taglio hè sceltu troppu altu, soprattuttu se a velocità di taglio è a prufundità di taglio sò troppu altu.È fate aghjustamenti.
(2) Se u refrigerante ùn hè micca furnitu abbastanza.
(3) U taglio stringe u tagliente, pruvucannu una ligera scheggiatura è aumenta l'usura di l'utensili.
(4) A lama ùn hè micca fermamente chjappata o allentata durante u prucessu di taglio.
(5) A qualità di a lama stessu.
Grandi pezzi di lama chippingO scheggiatu (1) Ch'ella ci sia chips o particelle dure in a scanalatura di a lama, cracke o stress sò stati generati durante u clamping.
(2) Chips intreccia è rompe a lama durante u prucessu di taglio.
(3) A lama hè stata scontru accidentalmente durante u prucessu di taglio.
(4) U sbuchjamentu sussegwenti di a lama filettata hè causatu da u pre-cutting di l'uttellu di tagliu cum'è u cuteddu di scarpi.
(5) Quandu a machina strumentu cù l'utillita ritracciata hè operata da a manu, quandu si ritrae parechje volte, a carica di a lama aumenta subitu per via di l'azzione di retrazione lenta di i tempi successivi.
(6) U materiale di u travagliu hè irregulare o a capacità di travagliu hè povira.
(7) A qualità di a lama stessu.

Tempu di Postu: Aug-09-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi