Chì tippu di cullette ci sò?

Cosa hè un Collet?

Una pinza hè cum'è un mandrinu in quantu applica a forza di serratura intornu à un strumentu, tenendulu in u locu.A diffarenza hè chì a forza di clamping hè appiicata uniformemente furmendu un collare intornu à u stincu di l'arnesi.U collet hà slits cut through the body forming flexures.Quandu u collet hè strettu, u disignu di a molla cunica comprime a manica di flexure, afferrandu l'arbulu di l'utillita.A cumpressione uniforme furnisce una distribuzione uguale di a forza di serratura chì si traduce in un strumentu ripetibile, autocentratu cù menu runout.I pinzetti anu ancu menu inerzia chì risultatu in velocità più elevate è fresatura più precisa.Forniscenu un veru centru è eliminanu a necessità di un supportu sidelock chì spinge l'uttellu à u latu di u foru, risultatu in una cundizione sbilanciata.

cullette (2)

Chì tippu di cullette ci sò?

Ci sò dui tippi di pinzetti, u travagliu di u travagliu è l'utensili.RedLine Tools offre una selezione di pinze di serraggio e accessori come Rego-Fix ER, Kennametal TG, pinze per rubinetti Bilz, maniche idrauliche Schunk e maniche per refrigerante.

ER Collets

ER Colletssò u collet più populari è largamente utilizati.Sviluppatu da Rego-Fix in u 1973, uER colletderivò u so nome da a E-collet digià stabilita cù a prima lettera di a so marca Rego-Fix.Queste pinze sò fabbricate in una serie da ER-8 à ER-50 cù ogni numeru riferitu à u foru in millimetri.Queste pinze sò solu aduprate cù arnesi chì anu un fustu cilindrico cum'è frese, trapani, mulini à filu, rubinetti, etc.

 

I pinze ER anu alcuni vantaghji chjaru nantu à i supporti di viti tradiziunali.

  • U runout hè assai più bassu chì estende a vita di l'utensili
  • A rigidità aumentata furnisce una finitura superficiale megliu
  • Migliori capacità di sgrossatura per via di una rigidità aumentata
  • Fore autocentrante
  • U megliu equilibriu per a fresatura à alta velocità
  • Mantene u strumentu più sicuru
CONSIGLI:

 

  1. I pinze è i noci di mandrini sò articuli consumabili è assai menu caru per rimpiazzà cà u portautensili.Fighjate per fretting è scoring nantu à u collet chì indica chì hè filatu à l'internu di u collet chuck.In listessu modu, verificate u foru internu per u listessu tipu d'usura, chì indica un strumentu filatu in u collet.Se vi vede tali marchi, burrs nantu à u collet, o gouges di ogni tipu, hè probabilmente u tempu di rimpiazzà u collet.
  2. Mantene a culletta pulita.I detriti è a terra appiccicata in u foru di a pinza pò introduci un runout supplementu è impediscenu chì a pinza ùn afferrà l'utillita in modu sicuru.Pulite tutte e superfici di a pinza è l'arnesi cù un sgrassante o WD40 prima di assemblelli.Assicuratevi di seccu bè.Strumenti puliti è secchi ponu duppià a forza di mantene di u collet.
  3. Assicuratevi chì l'uttellu hè inseritu abbastanza prufonda in u collet.S'ellu ùn sò micca, averà aumentatu runout.Di genere, vulete usà almenu dui terzi di a lunghezza di i colletti.

cullette (1)

TG Collets

I colletti TG o Tremendous Grip sò stati sviluppati da Erickson Tool Company.Hanu un taper di 4 gradi chì hè assai menu di i colletti ER chì anu un taper di 8 gradi.Per quessa, a forza di presa di pinze TG hè più grande di pinza ER.I pinze TG anu ancu una lunghezza di presa assai più longa chì risulta in una superficia più grande per afferrarà.In u flip side, sò più limitati in a gamma di collapsibilità di stinchi.U significatu chì pudete avè da cumprà più culletti di ciò chì vulete ER collets, per travaglià cù a vostra gamma di strumenti.

Perchè i pinze TG grippannu l'utensili in carburu assai più stretti cà i pinze ER, sò ideali per fresatura, foratura, maschiatura, alesatura è alesatura.RedLine Tools offre e duie dimensioni diverse;TG100 è TG150.

  • Standard originale ERICKSON
  • Angolo di inclusione di 8° conico
  • Precisione di u disignu standard à DIN6499
  • Impugnature nantu à a conicità posteriore per una velocità massima di alimentazione è precisione

Tap Collets

I tapcollets Quick-Change sò per sistemi di tapping sincroni chì utilizanu un supportu di rubinetto rigidu o supporti di tappettu di tensione è compressione chì vi permettenu di cambià è assicurate i rubinetti in seconde.U tappettu si mette nantu à u quadru è hè tenutu in modu sicuru da u mecanismu di serratura.U foru di u collet hè misuratu à u diametru di l'uttellu, cù un drive quadratu per a precisione.Aduprendu i pinzetti Bilz Quick-Change, u tempu per cambià i rubinetti hè assai ridottu.Nantu à e linee di trasferimentu è e macchine d'applicazione speciale, u risparmiu di costu pò esse significativu.

 

I pinzetti Bilz sò in trè dimensioni #1, #2 è #3.
  • Disegnu Quick-Release - riduzzione di u tempu di fermu di a macchina
  • U cambiamentu più veloce di l'uttellu di l'adattatore - riduzzione di u tempu di inattività
  • Allargà a vita di l'utensili
  • Bassu attritu - minore usura, menu mantenimentu necessariu
  • Nisun slipping o torsione di u tap in l'adattatore

Maniche idrauliche

Maniche intermedie, o maniche idrauliche, utilizanu a pressione idraulica furnita da un mandrinu idraulicu per colapsà a manica intornu à u stincu di l'utillita.Estendenu i diametri di gamba di l'arnesi dispunibuli da 3MM à 25MM per un unicu portautensili idraulicu.Tendenu à cuntrullà u runout megliu cà i mandrini di pinza è offrenu caratteristiche di smorzamentu di vibrazioni per migliurà a vita di l'utensili è a finitura di parte.U veru benefiziu hè u so design slim, chì permette una più liberazione intornu à e parti è l'attrezzi chè i mandrini di pinza o mandrini di fresa meccanica.

I manichi di chuck idraulichi sò dispunibuli in duie varietà diverse;liquidu di raffreddamentu sigillatu è rinfriscante.U refrigerante sigillatu forza u refrigerante attraversu l'utillita è u flussu di refrigerante furnisce i canali di refrigerante periferiali attraversu a manica.

Sigilli di refrigerante

I sigilli di refrigerante impediscenu a perdita di refrigerante è a pressione nantu à l'arnesi è i supporti cù passaggi di refrigerante internu, cum'è trapani, frese, rubinetti, alesatori è mandrini.Appiendu a pressione massima di refrigerante direttamente nantu à a punta di taglio, si ponu facilmente ottene velocità è avanzamenti più elevati è una vita di l'utensili più longa.Nisuna chjave speciale o hardware sò necessarii per installà.L'installazione hè rapida è faciule chì permette un tempu zero.Una volta chì u sigillu hè stallatu, vi vede a pressione constante chì hè emessa.I vostri arnesi effettueranu à u massimu rendimentu senza effettu negativu nantu à a precisione o a capacità di serratura.

 

  • Utiliza l'assemblea di pezzi nasali esistenti
  • Mantene a pinza libera da impurità è chips.Particularmente utile per prevene chips ferrosi è polveri durante a fresatura di ferru
  • L'utensili ùn anu micca bisognu di stenderà cumplettamente à traversu u collet per segellà
  • Aduprà cù trapani, frese, rubinetti è alesatori
  • Taglie dispunibili per adattà à a maiò parte di i sistemi di pinza

Any need, feel free to send message to Whatsapp(+8613602071763) or email to molly@mskcnctools.com


Tempu di Postu: 28-sep-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi