Fresa a gradini HSS

I trapani d'acciaio d'alta velocità sò usati principalmente per a perforazione di piastre d'acciaio sottili in 3 mm.Un drill bit pò esse usatu invece di più drill bit.I buchi di diversi diametri ponu esse processati cum'è necessariu, è i buchi grossi ponu esse processati in una volta, senza a necessità di rimpiazzà a punta di perforazione è i buchi di posizionamentu di perforazione.Attualmente, u drill step integrale hè fattu di CBN all-grinding.I materiali sò principarmenti azzaru d'alta veloce, carburu cimentatu, etc., è a precisione di trasfurmazioni hè alta.Sicondu e diverse cundizioni di trasfurmazioni, u trattamentu di u revestimentu di a superficia pò esse realizatu per allargà a vita di serviziu di l'uttellu è rinfurzà a durabilità di l'utillita.
21171307681_739102407
Precauzioni per l'usu di drill bits pagoda:
1. U drill bit deve esse imballatu in una scatula di imballaggio speciale per evità vibrazioni è colissioni;
2. Quandu s'utilice, caccià u drill bit da a scatula di imballaggio è installate in u mandrinu di primavera di u spindle o in a rivista di l'arnesi di u drill bit automaticu, è rimette in a scatula di imballaggio quandu si usa;
3. Verificate sempre a concentricità di u spindle è u collet è a forza di clamping of the collet;
4. Quandu u drill hè sharpened, i dui taglii principali cutting drill di u twist drill avissi a èssiri sharpened comu simmetrically pussibule.
21093918338_739102407
Sè site interessatu à a nostra cumpagnia, visitate u nostru situ web.
https://www.mskcnctools.com/machine-tool-spiral-fully-ground-drills-flute-step-drill-bits-for-metal-drilling-product/


Tempu di pubblicazione: 22-dic-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi