Prucessu di macinazione di estrusione Tap Thread

TOSG 机用挤压丝锥 128869 TIN-EXL-NRT采购 [价格 图片]-正吉盛

Cù l'appiecazione larga di metalli non-ferrous, legami è altri materiali cù una bona plasticità è tenacità, hè difficiule di risponde à i requisiti di precisione per u processu di filu internu di sti materiali cù taps ordinali.
A pratica di trasfurmazioni à longu andà hà dimustratu chì solu cambià a struttura di u rubinettu di tagliu (cum'è a ricerca di a geometria più bona) o l'usu di un novu tipu di materiale di rubinettu ùn ponu più risponde à i requisiti di alta qualità, alta produttività è bassa. costu di fori di vite di machining.

"Cold extrusion chipless processing" hè un novu metudu di trasfurmazioni di filu internu, vale à dì, nantu à u foru di fondu di a pezza prefabbricata, u tappettu senza chipless (tappu di estrusione) hè utilizatu per estrusione à friddu u pezzu per pruduce deformazione plastica per furmà un filu internu. .
Perchè u trasfurmazioni di chipless di l'estrusione in friddu pò cumpiendu u processu di filu internu chì ùn pò micca esse fattu da u tagliu di u tappettu ordinariu, cusì l'applicazione di stu prucessu hè diventata più è più estensiva, è u prucessu di macinazione di i tappeti di estrusione hè ancu più è più apprezzatu da e persone. .

U cune di estrusione cònica hè u cune di estrusione di tappettu chipless più cumunimenti utilizatu, chì hà i vantaghji di l'estrusione ligera, un picculu torque è una bona rugosità di u filu processatu.Perchè u so diametru esternu è u diametru mediu anu tramindui cunicità, a macinazione di stu conu extrusionatu hè più cumplicatu chè quellu di un conu extrusionatu cilindrico: durante a macinazione, l'angolo di u cune extrusionatu a di u so diametru mediu hè realizatu da u taper, è a piastra die. hè A tavola di travagliu si move è spinge u quadru di a rotella di macinazione per muvimenti radialmente per compie a macinazione di u toccu chipless in l'angolo di taper.

Filettatura Tap Tap Vite Filettatura Tapping Insert Tap internu cù filettatura di vite inversa - Cumprate Tap With Thread Threat, Thread Forming Tap Screw, Thread Tapping Insert Prodottu internu nantu à Alibaba.com


Tempu di Postu: Jan-09-2023

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi