Inserti in carburu per parechji materiali

Sceglite questi torni premiuminserti in carburuper taglià una varietà di materiali senza cambià u vostru strumentu.Per un rendiment ottimizatu, sceglite un premiuminseriscicuncepitu per u vostru materiale di travagliu.Questi inserti sò fatti di carburu superiore per una vita più longa è una finitura più liscia nantu à a vostra pezza di travagliu cà inserti ecunomicu.Installa inserti in un supportu currispundente.

L'inserti cù un angolo di u nasu più grande è u raghju di a punta eliminanu più materiale cù ogni passaghju, ma tagliate menu precisamente cà inserti più chjuchi.Selezziunà uinseriscicù u più grande angolo di u nasu è u raghju di punta chì turnarà u vostru travagliu à a forma desiderata.

L'inserti negativi di rake sò a prima scelta per a maiò parte di l'applicazioni di tornu.Cù forti taglienti nantu à duie facce, duranu più di l'inserti di rake pusitivu paragunabili.Quandu tutti i bordi nantu à una faccia sò purtati, flip the insert over.

L'inserti di rake pusitivu spuntanu davanti à u titularu per ghjunghje à spazii stretti nantu à a pezza di travagliu.Tuttavia, anu solu taglienti da un latu.

Dopu avè sceltu l'angolo di u nasu è u tipu di rake, cunzidira l'inserzioni di sgrossatura per sguassà rapidamente u materiale quandu a finitura di a superficia ùn hè micca una preoccupazione.L'inserti medii eliminanu una quantità moderata di materiale per un finitu di superficia semi-liscia.Aduprate inserti di finitura à a fine di u vostru prucessu di tornu per sguassà u minimu materiale per una finitura di superficia liscia.

Inserzioni per e cundizioni di taglio semi-interrutti sò i più cumunimenti usati, spessu àmacchinapezzi di travagliu imperfettamente tondi, cum'è l'arbureti cù una cava.L'inserti per e cundizioni di cutting interrupted sò megliu per i pezzi di travagliu chì venenu è fora di cuntattu cù l'inseritu, cum'è bars hexagonal.


Tempu di Postu: Aug-05-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi