3 Tipi di Drills è Cumu aduprà

I trapani sò per fori di buchi è di guidà fasteners, ma ponu fà assai di più.Eccu un riassuntu di i varii tipi di trapani per migliurà a casa.

Sceglie un Drill

Un trapanu hè sempre statu un strumentu impurtante per u travagliu di u legnu è a machina.Oghje, antrapanu elettricuhè indispensabile per tutti quelli chì guidanu viti per installazioni, mantenimentu è riparazioni intornu à a casa.

Di sicuru, ci sò parechji tippi di trapani fora, è micca tutti funzionanu cum'è cacciavite.Quelli chì facenu ponu esse aduprati per parechje altre funzioni.Uni pochi trucchi di trapanu includenu mischjà a pittura, snaking drains, sabbiatura di mobili è ancu sbucciatura di frutti!

In più di rotazione un pocu per forare, viti di guidà o altre funzioni, certi trapani offrenu una azione di martellatura per perforare u cimentu.Certi trapani permettenu di perforà i buchi è di viti in i lochi chì ùn puderebbe mancu mette un cacciavite.

Perchè ùn anu micca bisognu di tanta putenza cum'è l'altri arnesi, i trapani elettrici eranu trà i primi à andà senza filu.Oghje, a portabilità rende i trapani senza fili più populari cà corded.Ma ci sò ancu assai travaglii chì necessitanu u torque extra chì solu un strumentu corded pò sviluppà.

 

Funzioni cumuni di Drill

Qu'il s'agisse d'un fil ou sans fil, chaque perforateur a plusieurs des mêmes fonctionnalités.

  • Chuck: Questu tene udrill bit.I mandrini più vechji anu da esse stretti cù una chjave (chì era faciule per perdiri), ma a maiò parte di i chucks d'oghje pò esse stretti a manu.Un trapanu cù un mandrinu à albero di trasmissione slotted (SDS) cuntene un bit cumpatibile cù SDS senza esse strettu.Basta sfilà in u bit è cuminciate a perforazione.
  • Mascella: A parte di u mandrinu chì stringe nantu à u bit.I trapani varianu nantu à quantu affidabile e mandibule tenenu u bit.
  • Motore: Molti di i novi trapani senza filu offrenu mutori brushless, chì sviluppanu più torque, usanu menu putenza è permettenu un disignu più compactu.I trapani a corda anu mutori più putenti cà senza fili.cusì ponu fà travaglii più difficili.
  • Inversione di velocità variabile (VSR): VSR hè standard nantu à a maiò parte di trapani.U trigger cuntrola a velocità di rotazione di u trapanu, cù un buttone separatu per a rotazione inversa.L'ultime hè utile per rinvià i viti è tirà un pocu dopu avè fattu u so travagliu.
  • Maniglia ausiliaria: Truverete chì questu si estende perpendicularmente da u corpu di perforazione nantu à trapani putenti per i travaglii duru, cum'è a perforazione di cimentu.
  • Luce di guida LED: Quale ùn apprezzà a luce extra quandu travaglia?Una luce di guida LED hè una funzione quasi standard nantu à i trapani senza filu.

Trapanu à manu

In u ghjornu, i carpentieri usavanu trapani à brace-and-bit.Per i travaglii più ligeri, i pruduttori anu ghjuntu cun un mudellu di gear-driven.I trapani più efficaci è più faciuli d'utilizazione affrontanu questi travaglii avà, ma e persone chì travaglianu cù gioielli è circuiti di circuiti anu sempre bisognu di l'accuratezza è a reattività di untrapanu a manu.

3 Tipi di Trapani (3)

Perceuse sans fil

I trapani senza filu varianu da ligeri per i travaglii in casa à i cavalli di travagliu per i contractors in custruzzione pesante.E differenze di putere venenu da e batterie.

Ancu s'ellu ùn pensate micca chì avete bisognu di un trapanu per un usu pesante, hè megliu avè un drill corded putente cà quellu chì congelarà quella volta chì avete bisognu di liberà un vitu stuck.UManiglia Ergonomica 16.8V Power Drills With Handleimballa a putenza in un alloghju ligeru è faciule da portà.Si vene cun chì tutti i-mpurtanti LED à guidà voi mentri u travagliu.

3 Tipi di Trapani (1)

Perfora à martellate

Un martellatore crea una azione di martellatura oscillante quandu u bit gira.Ci sò grandi per drilling through brique, mortar and concrete blocks.In un pizzicu si forarà u cimentu versatu.

U compactuPerforatrice a percussione elettrica ricaricabilevene cun un mutore senza spazzola, è a batteria di lithium 2500mAh 10C furnisce u punch extra chì avete bisognu per una perforazione dura.Cum'è a maiò parte di trapani senza fili di qualità, questu hà ancu una luce.U mandrinu di 1/2-inch accetta pezzi pesanti è li tene in modu sicuru.

3 Tipi di Trapani (2)

 

 


Tempu di Postu: Aug-11-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi