I maschi à punta spirale sò ancu chjamati maschi à punta. Sò adatti per fori passanti è filettature prufonde. Anu una alta resistenza, una longa durata, una velocità di taglio rapida, dimensioni stabili è denti chjari (in particulare denti fini). Sò una deformazione di i maschi à scanalatura dritta. Sò stati inventati in u 1923 da Ernst Reime, u fundatore di a cumpagnia tedesca NORIS. Da un latu di a scanalatura dritta, u tagliente hè smussatu per furmà un angulu, è i trucioli sò scaricati in avanti longu a direzzione di u cultellu. Adatti per a trasfurmazione di fori passanti.
A so caratteristica hè chì una scanalatura in forma di cuneu hè aperta nantu à a testa di u maschiatore à scanalatura dritta per cambià a forma di u conu di taglio, spinghjendu cusì i trucioli in avanti è espellenduli. Dunque, hè generalmente adupratu solu per a maschiatura di filetti passanti.
Siccomu u metudu particulare di rimuzione di trucioli di i maschi à punta di vite evita l'interferenza di trucioli nantu à a superficia di u filu furmatu, a qualità di u filu di i maschi à punta di vite hè generalmente megliu cà quella di i maschi à scanalatura spirale è di i maschi à scanalatura dritta. À u listessu tempu, a velocità di tagliu pò generalmente esse aumentata di più di u 50% paragunata à i maschi à scanalatura spirale, ciò chì migliora assai l'efficienza di trasfurmazione.
Inoltre, i maschi à punta di vite anu generalmente 4-5 taglienti, ciò chì riduce ulteriormente a quantità di taglio per dente, aumentendu cusì a durata di vita di u maschiu. In generale, paragunatu à i maschi à scanalature a spirale, a vita di i maschi à punta di vite serà prolungata almenu una volta. Dunque, per a maschiatura di fori passanti, s'ellu ùn ci hè micca esigenze particulari, i maschi à punta di vite devenu esse a prima scelta.
Sè avete qualchì bisognu, pudete verificà u nostru situ web.
https://www.mskcnctools.com/point-tap-product/




Data di publicazione: 06 dicembre 2021