Maschiatore à estrusione cieca cù scanalatura a spirale dritta HSS
U maschiu d'estrusione hè un novu tipu d'utensile di filettatura chì usa u principiu di a deformazione plastica di u metallu per trattà e filettature interne. I maschii d'estrusione sò un prucessu di machinazione senza trucioli per e filettature interne. Hè particularmente adattatu per e leghe di rame è e leghe d'aluminiu cù una resistenza più bassa è una megliu plasticità. Pò ancu esse adupratu per filettare materiali cù bassa durezza è alta plasticità, cum'è l'acciaiu inox è l'acciaiu à bassu carbone, cù una longa durata.
Nisuna trasfurmazione di chip. Siccomu u rubinettu d'estrusione hè cumpletatu per estrusione à fretu, a pezza hè deformata plasticamente, in particulare in a trasfurmazione di u foru cieco, ùn ci hè micca prublema di scheggiatura, dunque ùn ci hè micca estrusione di chip, è u rubinettu ùn hè micca faciule da rompe.
Tassa di qualificazione di u produttu più alta. Siccomu i maschi d'estrusione sò un prucessu senza trucioli, a precisione di i fili lavorati è a consistenza di i maschi sò megliu cà quelle di i maschi di taglio, è i maschi di taglio sò cumpletati per taglio. In u prucessu di taglio di trucioli di ferru, i trucioli di ferru saranu sempre più o menu esistenti, cusì a percentuale di passaghju serà più bassa.
Maggiore efficienza di pruduzzione. Hè precisamente per via di a durata di serviziu più longa è di a velocità di trasfurmazione più rapida chì l'usu di rubinetti d'estrusione pò riduce u tempu di sustituzione è di standby di i rubinetti.







