Distributore di Macchina di Strumenti Elettrici Smerigliatrice Angolare
A smerigliatrice angulare (smerigliatrice), cunnisciuta ancu cum'è smerigliatrice o smerigliatrice à discu, hè un strumentu abrasivu utilizatu per taglià è lucidà a plastica rinforzata cù fibra di vetru. A smerigliatrice angulare hè un strumentu elettricu portatile chì usa plastica rinforzata cù fibra di vetru per taglià è lucidà. Hè principalmente aduprata per taglià, smeriglià è spazzolà metalli è pietre.
Effettu:
Pò trattà una varietà di materiali cum'è l'acciaiu, a petra, u legnu, a plastica, ecc. Pò esse lucidatu, segatu, lucidatu, perforatu, ecc. cambiendu diverse lame di sega è accessori. A smerigliatrice angulare hè un strumentu multifunzionale. In paragone cù a smerigliatrice portatile, a smerigliatrice angulare hà i vantaghji di una vasta gamma d'usi, leggerezza è funziunamentu flessibile.
Istruzzioni:
1. Quandu si usa una smerigliatrice angulare, ci vole à tene fermamente a maniglia cù e duie mani prima di cumincià per impedisce chì a coppia di partenza caschi è assicurà a sicurezza di a macchina persunale.
2. A smerigliatrice angulare deve esse dotata di una copertura protettiva, altrimenti ùn deve esse aduprata.
3. Quandu a smerigliatrice hè in funzione, l'operatore ùn deve micca stà in a direzzione di i trucioli per impedisce chì i trucioli di ferru volinu fora è feriscinu l'ochji. Hè megliu purtà occhiali di prutezzione quandu l'utilizate.
4. Quandu si macinanu cumpunenti di piastra fina, a mola deve esse toccata ligeramente per travaglià, micca troppu forte, è fate attenzione à a parte di macinazione per impedisce l'usura.
5. Quandu aduprate a smerigliatrice angulare, maneghjatela cun cura, tagliate a fonte di alimentazione o d'aria in tempu dopu l'usu, è piazzatela currettamente. Hè strettamente pruibitu di ghjittà la o ancu di lascià la cascà.




